söndag, februari 07, 2016

Den finurliga syvrån

Den här finurliga lösningen följde med huset. En helt vanlig garderob har försetts med ett utfällbart bord och hyllor och piggar för trådrullar på insidan av dörrarna. Symaskinen har ett utrymme innanför sybordet när man fäller upp det. Inne i garderobshyllorna fanns skivor som delade in hyllorna i flera fack för garnnystan,  men de har jag tagit ut, jag får väl sätta tillbaka dem om jag börjar sticka.
Hyllorna är istället en utmärkt förvaringsplats för sänglinne och gardiner. Än så länge har jag bara lagat några klädesplagg och väskor, jag har alldeles nyss skaffat en fungerande symaskin. Förhoppningsvis ska jag hitta på många kreativa projekt och bli väl bekant med symaskinens funktioner! Teckna har jag heller inte gjort på väldigt länge, så jag är lite ringrostig.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken smart syvrå och vilken elegant pennföring!
Kram
Pa

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Tack! Vad glad jag blir av de positiva orden :-)