torsdag, mars 26, 2009

Allt är inte blått

När jag tittar på min blogg verkar det som att allt är blått. Snön är blå, huset är blått, väldigt mycket går i blått och jag älskar blått i nästan alla nyanser men allt är inte blått. Jag har lite andra färgklickar, som t ex tofflorna (som egentligen min dotter fick i julklapp men hon tyckte de var osköna och jag tyckte de var bildsköna). Mattan är nog en gammal klassiker. Någon som vet, jag har en grön- och en blårandig, båda mattorna har jag fått ärva efter min farmor och farfar.I sovrummet, intill min säng, hänger en jättefin flerkroksanordning (de finns på designtorget). Den syns inte alls under alla väskor och sjalar. Nu blev det lite heminredning. Borde städa och plocka bort onödigt och stökigt och ta lite fler bilder kanske. Blir så inspirerad av Marias hemmabilder som hon tävlar om att bli vald till Månadens Läsarhem med på tidningen Sköna Hems hemsida. Hoppas Maria vinner!

1 kommentar:

Hannele på Hisingen sa...

Fina tofflor.

jag borde också gå genom lite saker..