tisdag, maj 04, 2010

Mera mönster blir vårfint

Ny duk och mera mönstermix. Jag gillade den här duken när jag såg den på HM.shoponline, men jag var väldigt osäker på om den skulle passa i köket. Såna gånger blir extrapriset den avgörande faktorn, jag köpte duken och tänkte att någonstans kan jag ha den. Det är ju det här med färgåtergivning på nätet, det är svårt att se, men den här gången visade sig nyansen vara ändå bättre i verkligheten. Den grå färgen är precis den jag har på väggarna i köket och korgarna. Tycker till och med att de mönstrade gardinerna från Åhléns kan vara uppe samtidigt. Ps. Jag orkade inte stryka duken först, var alldeles för nyfiken på att se hur den passade, gillar inte heller att stryka, så det får bli en annan gång (snart är det väl nån som spiller så jag måste tvätta den...) Ds.

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Fin duk.

Gardenhouse sa...

Vilket läckert mönster, super läckert. Så fin glaskupa du pyntat med, vem är det som drivs upp där i?
Kram Sussi