söndag, oktober 04, 2015

Jag läser så det knakar...

Snart måste jag ta mig till optikern, behöver nya glasögon, kanske t o m med läsglas. Ve och fasa! Just nu ligger jag si så där trettio böcker efter i bloggen. Jag har läst så mycket denna trötta och samtidigt blåsiga sommar. Men, jag upptäckte att böcker inte får ha för små bokstäver. Det har börjat finnas en gräns där det känns jobbigt att läsa och likaså behöver jag bra belysning. Målet är att fortsätta läsa, det finns så många böcker jag inte har läst än! Och dessutom ges det hela tiden ut fler! Så länge jag håller igång och läser är det som lättare att börja på nästa av bara farten liksom. Så jag plockar hela tiden upp en ny. Kan inte somna om jag inte fått läsa en stund först :-) Den här lilla boken är ovärderlig, utan den skulle jag inte minnas:

Inga kommentarer: