söndag, juli 15, 2007

Varmt och halvklart

Idag har jag varit på öppen trädgård som anordnas av tidningen Land runtom i landet. Av det besöket blev jag väldigt inspirerad och har tagit en massa foton som jag ska lägga upp, men jag hinner inte ikväll. Istället skriver jag ett kort inlägg och talar om att det var +26 grader i skuggan och väldigt skönt att sitta i min egen trädgårdsvrå och äta smörgåstårta när jag kom tillbaka hem och låta idéerna flöda i huvudet efter att ha varit i den bedårande trädgården på Bergnäset och fått inspiration idag.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej!
Nu var det du som hunnit lägga in en massa inlägg när jag varit på "flygande fot". Kan vi ringa varandra och bestämma när vi kan träffas snart, för annars så har sommaren hips-vips susat förbi utan att det blivit av (vi kan ju förstås träffas fast det inte är sommar också!!)