söndag, augusti 03, 2008

Konst-igt och blommigt kafé

Igår var det grått väder, kallt dessutom och eftersom jag har vänner på besök så passade en biltur bra. Vi for mot Boden och stannade till vid Evas konstiga kafé. Tyvärr hade jag inte kameran med. När vi kom dit lyste solen fram och det blev varmt nog att sitta ute och fika bland blommor och grönsaker. Det är supermysigt där och så mycket fint att titta på. Som hörs på namnet finns det konst där, bl a ägarens egna målningar. Jag rekommenderar varmt en utflykt dit! (Klicka på länken och titta på kaféets hemsida!)

3 kommentarer:

Mer av allt sa...

Varje gång jag far förbi planerar jag att besöka Evas kafé men av någon anledning blir det aldrig av. Efter ditt tips ska jag försöka ta mig dit under nästa vecka!

Ha det bra!

Blommor och blad sa...

Bestämde mig för att åka upp till Kiruna med Nina och barnen på tisdag. Planerar en vandring mot Abisko/Kebne:).
Men sen, när jag kommer tillbaka ska vi åka på cafè.

Ha det bra så länge, vi hörs!

Susanna

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Mer av allt:
Skynda dig dit innan den 11:e för då ska det bli vägbygge på 97:an och hon kanske tvingas stänga...

Susanna:
Vad kul att ni ska ut och vandra i fjällen!